HEMMA!

heeei! nu är jag hemma, kom hem 3 tiden inatt! men då jag vaknade var jag nog lite störd för jag kunde inte somna om efter det, och klockan var bara 8. men jag for inte till skolan idag, är fortfarande ganska så trött. skall nog ännu med mixu till stan en sväng och fixa kläder till solf, som är på lördag!
men nu till resan!
jag tänker inte berätta som en dagbok vad vi har gjort varenda dag, det blir endå för jobbigt att läsa, eller hur? vi for ju dit med Elin, Daniel och Agnes! det har varit dåligt väder 2 dagar, de dagarna har vi varit ut och gått till las americas, där fanns det en massa att shoppa! morgonmålen har varit himmelska, det går inte att förklara hur mycket gått det var, berg av bröd och bulla, en massa yoghurt och ostar, ägg, franskisar allt verkligen! alla dagar då det inte regnat har vi varit på stranden, jätte skönt nog och de 3m höga vågorna var inte heller något att klaga på! alla kvällar har vi ätit god mat på olika restauranger :) jag har haft en super resa! och nu är det bara att se framemot ylläsresan som nog kommer någongång! nu bilder:





säg till om ni vill ha mera bilder! :)

Kommentarer
Postat av: nya

sätt mer bilder he kul ti si bilder därifrån haha :p

2010-12-04 @ 10:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0