13.12 - LUCIADAG

Hej. Idag är det Torsdag och jag började med att se på Lucia på morgonen, allting var jätte vackert. Efter det gick jag till Terra Nova och såg på alla olika djur, sen var det dags för modersmål och till sist gick jag till ett till musem och såg på en utställning. Efter att jag slutat skolan handlade jag några snabba julklappar och tog sedan bussen hem.
Nu ikväll har jag varit till botniahallen på löp- och styrketräning och så har jag gjort en massa läxor och läst på 2 förhör. Skönt att den här dagen är över nu för imorgon är det fredag. Efter skolan går jag in till stan med mamma och senare på kvällen far jag till Vicke!
Ha det fint, gonatt.
 
Tvåorna hade Luciauppträdande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0