DET NÄRMAR SIG... NYÅR!

Igår var jag med hela familjen Leppänen till deras fammo&faffa och åt god mat! Jag kom hem 7 tiden och for iväg på pizza till dallas med mamma&pappa, jag åt dock bara halva pizzan (jag måste ju försvara mig haha). Då vi kom hem så började jag söka efter mina glasögon men de är spårlöst försvunna så det blir att fixa nya, jag blir så arg på mig själv. Jag somnade sur som en citron sedan.
Idag vaknade jag och kände mig hängig. Jag for till ässä en sväng och träffade några vänner och då jag kom hem därifrån mätte jag feber och det visade sig att jag hade stegring.. Jag fick såklart panik eftersom att det är nyårsafton imorgon så jag testade på en massa tillfriskningstips. Jag har druckit varm mjölk med vitlök, säkert 10 koppar citronte med honung och flera liter vatten. Jag tror att det funkade för stegringen är borta och jag mår bättre!
Nu ligger jag i sängen och måste sova men jag ser så mycket framemot imorgon så det är omöjligt.. Nu skall jag iallafall försöka! Gonatt fina ni och GOTT NYTT ÅR! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0