GOO' JUL!

Hejsan. På lördag gjorde jag och Kricke inte någonting före vi for till Prisma med Sanne och sen Västervik. Där dekorerade vi pepparkakor och såg på TV tills vi somnade. På söndag åt vi, bakade och klädde granen. Då Kricke for hem gick jag på en promenad till Strömsö. 
Igår (måndag) vaknade jag 10 tiden och for till skidspåret med mamma och pappa för vår obligatoriska skidtur på julaftonsmorgonen. Resten av dagen bakade och förberedde jag och mamma, sen kom släkten. Vi hade en trevlig julafton, vi såg på tv, åt, åt och åt lite till och så kom tomten såklart. Jag fick också en massa fina julklappar.
Nu sitter jag hos Kricke med han och Simon. Idag skall vi inte göra så mycket tror jag. 
Vi hörs antagligen senare.
 
      
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0