JULFEST

Hejsan. Igår efter skolan mötte jag upp mamma på stan. Vi handlade några julklappar och en klänning till julfesten. Före vi for hem åt vi god mat på Rosso.
Då jag varit hemma en stund så kom Joska hit. Vi hann inte göra så mycket föränn vi for till Vicke där Tommy var och senare kom Kricke. Vi såg på några filmer och åt en massa gott. 10 tiden kom också Mixu, Robin och Viveca och senare Jussi. Då det började bli sent så cyklade vi hem genom snön.
Idag har jag börjat dagen med att locka håret och stryka julfestklänningen. Sedan for jag, Kricke och Simon då till själva julfesten som var riktigt bra. Vi kom hem för en stund och nu skall vi vidare till Sundom.
 
 
Före vi stack iväg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0