NÄRPES, TRÄNING OCH MELLANDAGSREA

Hejsan. Helt otroligt hur dålig jag är på att blogga. 
På onsdag var jag iallafall till närpes med familjen, vi åt en massa god mat både hos momma&moffa och fammo&faffa och så träffade vi flera släktingar. Igår hade jag träning kl. 2 i botniahallen och sedan kom kricke till oss. Vi for ut halv 9 tiden och kom hem igen klockan 12 som två isbitar. Det var i alla fall kul att träffa vänner.
Idag har vi varit på mellandagsrea. Som vanligt är inte vasas utbud det bästa men jag fick med mig någonting hem ändå. Nu sitter jag och fördriver tiden på datorn medan Kricke och Simon spelar cod. 
 
  
Jeansen jag har på mig fick jag av kricke i julklapp men de andra 2 plaggen köpte jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0