NYTT ÅR - NYA MÖJLIGHETER

Hejsan jag firade mitt nyår med en massa människor vid Vaasan Huvila i myrgrund. Det var lite stressigt på dagen då jag och Joska skulle samla in alla pengar, kolla in stugan, fixa mat, färga mitt hår och göra oss klara inför kvällen. Men som tur hann vi med allt! Kvällen började lungt och allt var bra, sedan kom alla igång mer och det fanns några sämre tillfällen men i stort sätt så var det ett jätte bra nyår!
Nästa dag vaknade vi där och då var det bara att börja städa. Fast huset inte var i så fint skick då vi gick och sova så gick det relativt snabbt att städa då vi var så pass många, så vi lämnade huset finare än då vi kom dit! 
Efter städningen tog jag och Joska en riktig fettis-dag! Vi pantade alla burkar i siwa och för de pengarna åt vi på Shanghai och efter det köpte vi chips och dipp och for till Joskas fammo&faffa för att se på film och sova. 8 tiden kom jag hem och gjorde inte så mycket resten av kvällen :)
 
före vi började nyårsfirandet
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0