--> SVERIGE

Hej. Hmm det var en (lång) tid sedan jag bloggade sist. Nu sitter jag på Wasaline påväg till Umeå med familjen, sedan kör vi till åre där vi vandrar i fjäll i tre dagar och till sist till umeå igen för lite shopping. Nu tänkte jag sammanfatta sommaren hittills i en väldigt osammanhängande text för att det är tråkigt här på båten.

Sommarlovet började med studentdimission och Simon blev student. Efter det har jag varit till Vickes villa i några dagar med vänner, festat, varit ute sent med vänner och pojkvän, legat på stranden, varit på nattdopp, varit i närpes, ätit för mycket rullakebab, kört till umeå med Leppänens yamarin och sovit i båten samt shoppat lite före Kricke, Simon och jag tog wasaline hem, lagat sönder min skoter, firat elle, spelat fotboll och några saker till. Sommarens huvudhändelse är ännu kvar; Weekend festival dit jag far med Mixu och Elle, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0